Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 lutego 2012

Scenariusz część 32

Przy śniadaniu...
F- Wiem, że z Niną jest źle < patrzy przerażony >
A- Skąd wiesz?
F- Przeczucie. Boję się, że ono może się sprawdzić < przełknął ślinę >
P- Dramatyzujesz. Dzisiaj pójdziemy ją odwiedzić.
F- Może masz rację.. < kiwa głową >
E- Vera co nam dasz na śniadanie?< oblizuje się >
V- Very nie ma. Jest w szpitalu, zadzwonili, że wystąpiły komplikację.
F- Co? < wstał przerażony >
V- Nie wiem dokładnie. Zróbcie sobie sami śniadanie< wychodzi >
F- A nie mówiłem? < zrozpaczony >
Jo- Fabe's zawsze masz mnie. Nie przejmuj się < uśmiecha się >
F- Zostaw mnie Joy < wychodzi z domu >
W szpitalu
Ve- Przepraszam. Chciałam się zapytać o pewną pacjentkę < podchodzi do recepcji >
Recepcjonistka (Re)- Nazwisko?
Ve- Nina Martin.
R- Pierwsze drzwi po prawej < wskazuje drogę >
Ve- Dziękuję < odchodzi>
L- Witam Panią < kłania się >
Ve- Co z nią? < patrzy na leżącą Ninę >
L- Już lepiej. Kryzys zażegnany. Musimy czekać, aż wybudzi się.
Ve- Nawet nie wie Pan, jak mi ulżyło < oddycha lżej >
L- Wyobrażam sobie. Proszę długo jej nie niepokoić < wychodzi >
Ve < siada obok Niny >
W szkole
F- Ostatnia lekcja. Kto idzie ze mną do Niny? < spogląda na Sibunę >
A- Ja pójdę to moja przyjaciółka.
Al- Ja pójdę z Moją Księżniczką < chwyta Amber za rękę >
A- Alfie rozmawialiśmy o tym < przewraca oczami i wyrywa dłoń >
P- Ja też pójdę.
F- Ok. Reszta zostaje i pilnuje domu. Jak zobaczycie coś niezwykłego czekajcie na nas.
Szpital...
F- Cicho Alfie. Ona śpi < siada obok Niny >
A- Jak blado wygląda < kiwa smętnie głową >
P- Myślicie, że ona nas słyszy? < szeptem >
F- N ie wiem. Być może < chwyta dłoń Niny >
Al- A czy ona się... no ten...
P- Wyduś to z siebie < przewraca oczami >
Al- Obudzi? < szeptem >
F- Nawet tak nie mów. Nina się obudzi.
A- Masz rację. < kiwa głową >
N- Amber? Fabian? Patricia? Alfie ? Gdzie ja jestem? < patrzy nieprzytomna >

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam obecnie trudną sytuację z zadaniami domowymi, ale postaram się dodać jeszcze dzisiaj :D :D

      Usuń