Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 lutego 2012

Scenariusz część 8

Właśnie przeczytałam na wikipedi, że Fabina ma się zejść w poniedziałkowym odcinku. Mam nadzieję, że teraz tak będzie. Dodatkowo Jara ma być, także razem. Jestem przeszczęśliwa, a teraz część 8 scenariusza.
N- Ok. To było dziwne< uśmiecha się>
F- Zobaczmy, co jest w środku< bierze pudełko>
N- Co to jest?
F- Mapa.
N- Nareszcie coś konkretnego. Schowajmy to.
F- Ok.
A- Aaaaaa!!!
N- Co się stało?
A- Nie uwierzycie, ale Sweet pozwolił zorganizować bal walentynkowy!
N- Kolejny?
A- Tak. Mam nadzieję, że dostanę miliony zaproszeń.
Al- Ja Cię zaproszę< wchodzi do pokoju>
F- Podsłuchiwałeś?
Al- Nie. Przyszedłem za krzykiem mojego króliczka< patrzy na Amber>
A- Alfie to słodkie, muszę się zastanowić.
Al- Oczywiście myszko dam Ci tyle czasu ile zechcesz< wychodzi>
A- A wy co tu robiliście?
N- Mamy kolejną wskazówkę.
A- Super! Co to jest?
Trudy- Kolacja.
N- Chodźmy.
Na boisku...
E- Nie wiesz, jak mógłbym zaimponować Patrici?
J- Serio? Patrici? < patrzy z niedowierzaniem>
E- A co z nią nie tak?
J- No, bo to jest Patricia. Zimna i okrutna Królowa Lodu.
E- Jak chcesz. Założysz się, że za kilka dni będzie moja?
J- Jasne, ale nie wiesz w co się pakujesz.
E- Zobaczymy. Zakład
J- Zakład< chwyta rękę kolegi>
P( z boku) Oj wasze nie doczekanie< uśmiecha się złowieszczo>
W domu przy kolacji...
E- Cześć Patricia.
P- Hej.
E- Pomyślałem, że może byśmy gdzieś dzisiaj wyskoczyli?
P- Eee... Nie.
E- O co Ci chodzi? Tak świetnie nam się gadało
P- Wiesz masz rację. To o siódmej?
E- Zgoda< kiedy Patricia się odwraca robi głupie miny do Jeroma>
N- Co tu się dzieje?
F- Nie wiem.
Jo- Hej Fabe's.
F- Cześć.
N( przewraca oczami)
A- Nie bądź zazdrosna.
N- Amber....
A- Nikt nie słyszał.
GS- Odczytaj mapę, odczytaj.... Idź w podziemia i odnajdź to czego szukają inni.
N- Co?
A- Nic nie mówiłam.
GS- Odczytaj mapę.
N- Ok.
E- Z kim ona gada?
J- Zdarza się jej. To Nina.
E- Aha.
N- Muszę iść. Fabian chodź.
F- Idę.
A- Ja też.
P- I ja.
Al- Ja także.
E- Super. Zostaliśmy tylko we dwóch.
M- Jestem jeszcze ja
J- Siadaj Maro< wskazuje miejsce obok siebie>
M- O czym gadacie?
J- O wszystkim i o niczym< uśmiecha się>
M- Aha. Jerome masz może ochotę obejrzeć jakiś film?
J- Ja? Tak, chętnie. Dzisiaj siódma?
M- Ok< uśmiecha się>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz