Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lutego 2012

Scenariusz część 13

W jadalni
N- Cześć wszystkim
W- Hej.
F- Cześć< zapanowała niezręczna cisza>
A- Nino siadaj. Słuchaj muszę Ci opowiedzieć mój ostatni sen. Była w nim Selena Gomez i Ashley Tisdale i one biły się, ale nie jestem pewna o co.
J- Kiedy dojdziesz do puenty?
A- Nie twoja sprawa głupku.
N- Nie kłóćcie się. Amber później opowiesz do końca. Teraz chciałabym zjeść
E- Cześć Patricio< uśmiecha się>
P- Hej< ziewa>
A- Chyba coś tu się zmieniło. Nino idziemy < wstaje >
N- Jeszcze nie zjadłam.
A- Rusz się < Nina niechętnie wstaje>
F- Idę z wami< wstaje >
A- Nawet nie próbuj< wychodzi>
F- Ale... Nino?< patrzy bezradnie, ale ta tylko wzrusza ramionami>
Jo- Fabe's może byśmy...
F- Odczep się Joy< wychodzi>
Jo- O co mu chodzi?
P- Jesteś okropna. Jak mogłaś zniszczyć związek Fabiana i Niny.
Jo- Nie wiem o co Ci chodzi. To on mnie całował < uśmiecha się złośliwie>
P- Dobrze wiem, co zrobiłaś i na pewno powiem to Ninie.
Jo- Jesteś moją przyjaciółką.
P- Już nie< wychodzi>
E- To ja już też pójdę.
Przed domem
E- Zaczekaj! Patricia
P- Tak< odwraca się>
E- Przepraszam za wczoraj.
P- Żałujesz tego?
E- Szczerze?
P- Tak.
E- Nie.
P- Czyli Ci się podobam?
E- Tak i mam nadzieję, że ja tobie też < całuje>
P(po chwili) Może :D
W domu
A- Nino słuchaj w co mam się ubrać?
N- Amber mam problem.
A- Chodzi o Fabiana?< Fabian stoi pod drzwiami>
N- Tak..
A- Nadal coś do niego czujesz?
N- Próbowałam się pozbyć tego uczucia, ale ja nie potrafię< płacze>
A- Spokojnie. Przyjdzie do ciebie na kolanach< śmieje się>
N- Powinnam mu wybaczyć?< patrzy przez łzy>
A- To zależy, czy chcesz wzbudzić jego zazdrość, czy raczej nie.
N- Nie. Wiesz po prostu będę go ignorować.
J- Co ty tu robisz?< podchodzi od tyłu do Fabiana>
F- Ja... Eee...< rozgląda się bezradnie>
J- Podsłuchiwałeś? O czym gadały?< patrzy przez dziurkę od klucza>
F- O babskich sprawach< jąka się>
J- Nie chcą cię wpuścić? Patrz jak to się robi< puka i otwiera drzwi> Cześć dziewczyny. Mogę wejść?
A- Jasne. Wejdź.
J- A i Fabian stoi pod drzwiami...< otwiera szerzej drzwi>
A- On nie wchodzi< zatrzaskuje drzwi>
Na dole
F- Co ja mam robić?< mówi na głos>
Am- Chcesz być kolejny? Myślisz, że kto podpuścił tę fałszywą wybraną? Ja! Hahaha! Ona Cię lubi, ale nie zrobiłaby czegoś takiego.
F- Co, czyli to przez ciebie?< rozgląda się wściekły>
Am- A co myślałeś? Wybrana musi zostać sama i patrzeć jak cierpią jej byli przyjaciele i wielka miłość.
F- Pokaż się! Pokaż!
Am- Spójrz w lustro< Fabian odwraca się i zostaje uderzony jakimś ciężkim narzędziem>
N- Amber spójrz< Nina widzi Fabiana>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz