Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 lutego 2012

Scenariusz część 20

W pokoju Niny i Amber
F- Nino dzieje się coś złego< spojrzał na nią z przerażeniem>
N- Fabian co się dzieje?
F- Ja... ja... nie wiem < chwycił się za głowę>
N- Spokojnie. Biegnę po Trudy < wstaje>
F- Nie. Zostań< upada na podłogę>
N- Fabian, Fabian!
F( po chwili wstaje) Nino< patrzy nieprzytomnym wzrokiem>
N- Już dobrze?< patrzy z niepokojem>
F- Tak. Już wszystko rozumiem. To przez ciebie < patrzy oskarżycielsko >
N- Co?
F- Wiesz mam cię dosyć, ciebie i tej całej Sibuny.
N- Ja nie wiem o co ci chodzi < płacze>
F- Myślisz, że łzy coś pomogą. To koniec Nino. Idę poszukać Joy.
N- Joy?
F- No tak. To ona mi się podoba, a nie ty < wychodzi >
N( kładzie się na łóżku z płaczem)
W salonie
Jo- Hej Fabe's< uśmiecha się>
F- Cześć Joy < całuje ją>
E- Stary, a co z Niną?
F- To koniec. Mam jej dosyć < chwyta Joy za rękę i wyprowadza ją z salonu>
E- Łał. To było mocne. Nie Patricia?
P- Idę do Niny < wychodzi>
E- Nigdy nie zrozumiem dziewczyn < wzrusza ramionami i czyta dalej komiks>
U Niny
P- Cześć Nino. Mogę wejść?
N- Proszę < siada na łóżku>
P- Nie przejmuj się nim < przytula ją>
N- Łatwo Ci mówić. Ja myślałam, że mu na mnie zależy< łka w jej ramię>
P- Nino. Mamy dziś zebranie?
N- Tak. Nie będę się użalać nad sobą< ociera łzy i wstaje>
P- Bardzo dobrze < uśmiecha się>
N- Tak. Nikt nie przeszkodzi mi w wypełnieniu misji Sary.
P- Świetnie. Nino muszę ci coś powiedzieć.
N- Tak? < patrzy zaskoczona>
P- Chodzi o Eddiego.
N- Co z nim?
P- On ma na ramieniu znak Seta i widział Senkhare. Musimy mu powiedzieć.
N- Znak Seta? Nikt inny go nie ma? To dziwne. Skoro poznał Senkhare no to chyba nie mamy wyjścia< wzrusza ramionami>
P- Czyli przyprowadzić go na zebranie? < uśmiecha się>
N- Tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz