Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 lutego 2012

Scenariusz część 12

F- Amber! Czekaj!
A- Nie ma mowy. Muszę znaleźć Ninę< przyspiesza>
F- Ja pomogę Ci!< dogania ją>
A- Nie. Ona nie chce Cię widzieć. Wszystko zepsułeś! Ja Cię nie rozumiem.
F- Ale Joy mnie okłamała. Ubrała maskę Niny, miała taką samą fryzurę i na dodatek sukienkę.
A- To nie powód żeby ją całować< daje mu znowu z liścia>
F- A to za co?
A- A jak myślisz?< patrzy złowrogo>
F- No ok. Chodźmy jej poszukać.
A- Ty możesz iść co najwyżej poszukać jej w swoim pokoju.
F- Amber!
A- Ona na pewno nie chce cię widzieć< idzie szybciej>
F- Ale ja muszę wszystko jej wytłumaczyć.
A- Za późno na przeprosiny. Idź do Joy.
F- Amber...
A- Odczep się. Nie wejdziesz tu < wypycha go z drogi i biegnie do pokoju> Nino ! Ja... Nino?
F- Otwórzcie drzwi.
A- Proszę bardzo. Nie ma jej tu.< wpuszcza go do środka>
F- Gdzie ona może być?
A- Ja się dowiem< dzwoni> Brawo Nino< bierze do rąk jej telefon>
F- Ja idę do piwnicy. Ty na strych.
A- Ok, ale jeśli spotkam tak jak w moim śnie Selenę Gomez, która będzie chciała mnie zabić, bo całowałam się z Justinem Bieberem, a wtedy do akcji wkroczy Demi Lovato, która...
F- Amber < przerywa jej>
A- Ok. Lecę< idzie na strych, a Fabian do piwnicy>
F- Nino, Nino. Jesteś tu?
N(śpi)
F- Nino odezwij się jeśli tu jesteś. Amber się martwi< podchodzi do tajemniczych drzwi> 1,9,2,0< drzwi otwierają się>
F- Nino, Nino obudź się< bierze jej głowę na kolana>
N- Nie Amber nie chce widzieć Fabiana.
F- Ehmm...< szturcha jej ramieniem>
N(budzi się) To ty. Zostaw mnie. Wychodzę< wstaje i kieruje się do wyjścia>
F- Zaczekaj. Ja muszę Ci wszystko wytłumaczyć.
N- Nie chcę tego słuchać. Idź do Joy< próbuje go minąć>
F- To był wypadek. Ona była ubrana tak jak ty i nawet wyglądała tak jak ty.
N- Czyli już nawet nie wiesz, jak wygląda twoja dziewczyna?< pyta ze złością>
F- Ja...
N- Właśnie. Zostaw mnie< idzie w stronę wyjścia> A i to koniec.
F- Nino, ona... Ja.... Kocham Cię
N- Za późno na te słowa Fabian. Trzeba było myśleć wcześniej< wychodzi>
F(idzie do pokoju)
W pokoju Amber i Niny
A- Nino jesteś! Jak ja się martwiłam! Widziałaś się z Fabianem?
N- Tak, ale nie chce o tym teraz rozmawiać.
A- Spoko.
U Fabiana, Micka i Eddie'go
E-
Stary, a ty co taka skwaszona mina.
F- Nie Twoja sprawa< patrzy ze złością>
E- Ok. Tak tylko się pytam. Problemy z dziewczyną?
F- Tak.
E- Co jest z Niną? Jest zazdrosna o Joy?
F- Tak jakby. Zerwała ze mną.
E- Serio.
F- Tak. Nie chce o tym gadać. Dobranoc.
E- Spoko dobranoc.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz