Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lutego 2012

Scenariusz część 7

Właśnie przed chwilą widziałam najnowszy odcinek i tu miłe zaskoczenie i ogromna radość. Fabian próbuje ignorować Joy, a Amber mu w tym pomaga. Niestety wkrótce potem Joy ma coś nie tak z palcem i jak to zwykle, nasz kochany Fabian musi jej pomóc. Ja go czasami nie rozumiem. O i Patricia oślepnie, bo zgubi swój amulet.
Scenariusz
W domu
Jo- Gdzie są wszyscy?
P- Amber poszła z Alfiem do centrum, Nina z Fabianem do kina, Mara jest w pokoju, Mick biega, a ten nowy nie wiem.
E- Ten nowy ma imię i przyszedł pogadać.
P- To ja już idę do pokoju< wstaje i próbuje wyjść>
E- Nie ma mowy. Wystarczająco się nanudziłem odrabiając lekcje
P- Joy z Tobą pogada, prawda?
Jo- Hmmm?
P- Widzisz?
E- Czy ona jest zawsze taka?
Jo- Ma przebłyski normalności
E- A ty, o czym myślisz?
Jo- O moim chłopaku.
E- Masz chłopaka?
Jo- Nie, ale wkrótce będę miała
W kinie
N- Cudny film
F- Tak. Nino?
N- Tak?
F- Bo ja chciałem Ci jeszcze raz powiedzieć, że do Joy nic nie czuje, że to już przeszłość.
N- Spoko Fabian. Rozumiem, ale jak wrócimy musimy zastanowić się nad słowami Sary.
F- Tak. co one mogą znaczyć?
N- Myślę, że muszę to otworzyć z jakimś mężczyzną, ale jakimi słowami?
F- Dwa słowa, dwa słowa...
N- Dwa słowa, które mają wielką moc.
F- Moc, moc.
N- Fabian, kocham Cię.
F- Nino ja Ciebie też
N- To miłe, ale to te dwa słowa. Musimy iść. Chodź< chwyta go za rękę i wyciąga z sali>
F- Ale Nino. Co z filmem?
N- To już końcówka, a zresztą wskazówka i tak jest ważniejsza.
F- Ok, chodźmy.
W centrum
A- O Alfie, jeśli chcesz być moim tragarzem musisz się bardziej postarać.
Al- Staram się Misiaczku.
A- To nie zrzucaj moich rzeczy na ziemię.
Al- Przepraszam, to już się więcej nie powtórzy.
A- Musimy tam wejść.
Na polanie
M- Mick! Mick!
Mi- Cześć Mara! Co u Ciebie słychać? < próbuje całować>
M
Mi- Co jest?
M- Mick to koniec, ja już Cię nie kocham. Przepraszam
Mi- Ale...
W domu
N- Szybko, Fabian, szybko.
F- Idę.
Jo- Gdzie się spieszycie?
N- Nie Twoja sprawa< patrzy złowrogo>
F- idziemy do Niny.
Jo- Mogę iść z wami?
F&N- Nie.
Jo- Łaski bez
N- Szybko< wchodzą do pokoju, Nina bierze do rąk pudełko>
F- Na trzy... Raz... Dwa... Trzy...
N&F- Kocham Cię< dom zaczyna się trząść, pudełko otwiera się>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz