Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 lutego 2012

Scenariusz część 23

N- Ok. Chodźmy < w tunelu >
P- To, aby na pewno bezpieczne? < patrzy z przestrachem >
N- Raczej tak < uśmiecha się pokrzepiająco >
E- Ja pójdę pierwszy < idzie do przodu>
P- Ostrożnie.
Al- Nie patrz w dół, bo może spadniesz.
E- Alfie nie pomagasz< Eddie idzie, nagle pojawia się przed nim Senkhara, przerażony chłopak potknął się i spadł z belki>
J- Eddie< Jerome i Alfie wchodzą na słup>
E- Szybciej, bo już długo tak nie wytrzymam.
J- Dobra stary< wciąga go na górę>
N- Trzeba tu przyjść innym razem. Na dziś dosyć wrażeń. < kieruje się ku wyjściu >
Se- Dokąd idziesz? < pojawia się>
N- Do pokoju. Przyjdziemy tu później.
Al- Ona rozmawia z UFO!
Se- Nie pacanie! Rozmawia ze mną< spogląda z nienawiścią>
Al- Aaaa... Sorki < rozgląda się przerażony >
Se- Gdzie pozostali twoi kumple? < śmieje się>
N- Nie twoja sprawa< próbuje wyjść>
Se- Nigdzie nie pójdziesz dopóki nie rozwiążesz zagadki.
N- Założymy się? Chodźmy < wychodzi >
Se- Jeszcze tego pożałujesz < znika >
Na górze
N- Wiecie co mam już tego po prostu dosyć < kręci głową>
P- My też, ale nie zostawimy cię z tym samej < uśmiecha się >
Jo- Z czym samej? < podsłuchuje >
N- Nie twoja sprawa.
Jo- Wiem, że jesteś zazdrosna, ale Fabian sam wybrał.
N- Nic mnie to nie interesuje. Róbcie co chcecie < idzie do pokoju >
W pokoju
A- Kto się raczył zjawić? Księżniczka Nina< złośliwy uśmiech>
N- Amber daj spokój.
A- Zmęczona? Czym?
N- Nieważne < kładzie się >
A- Rozumiem Wybrana nie zbrata się z byle kim < pokazuje język >
N- Ok. Nie wiem o co ci chodzi i nie potrafię cię zrozumieć.
A- Chodzi.... chodzi...
N- Nawet sama nie wiesz o co chodzi! Wiesz po tobie się tego nie spodziewałam < płacze>
A- Ale ja... ale... < chwyta się za głowę>
N- Amber, co ci jest?
A- Nino to Senkhara. To przez nią! To ona mnie opętała!
N- Co? < patrzy z przerażeniem >

3 komentarze: