Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 lutego 2012

Scenariusz część 14

Jeszcze przed scenariuszem mam dobrą wiadomość dla fanów Peddie. Patricia pocałowała Eddie'go :D Kolejna wiadomość Joy jest wściekła na Fabiana, który stracił pamięć i zapomniał najpierw o wypadzie do kina, a później, jak ma na imię. Powiedział na nią Pam. Trzeba było widzieć jej minę :D A teraz scenariusz :D
N(podbiega)- Fabian, Fabian! Co ci jest? Odezwij się< zaczyna płakać>
A- Nino spójrz< wskazuje na lustro>
N- Zostaw mnie Amneris!
Se- Nie jestem Amneris. To była tylko przykrywka. Jestem Senkhara i poznasz mój gniew< śmieje się i znika>
N- Ja już tego nie wytrzymam.
F- Nina?< otwiera oczy>
N- Fabian! Wszystko dobrze?
F- Ja... Boli mnie głowa.
N- Spokojnie. Chodź do pokoju< pomaga mu wstać>
F- Ja nic nie pamiętam.
N- Zaraz ci wszystko wyjaśnię. Połóż się.
A- To ja nie przeszkadzam< wychodzi>
F- Co się stało?
N- Senkhara...
F- Kto to jest?
N- Amneris. Napadła cię. Ja nie wiem, co mam robić. Ona niszczy mi życie< płacze >
F- Uspokój się Nino< przytula ją>
N- Ja nie mogę patrzeć, jak ona was wszystkich męczy. Kto będzie następny? Patricia, Alfie?
F- Nino. Przejdziemy przez to razem< patrzy jej w oczy i całuje ją>
W kuchni
J- Maro szukałem Cię< uśmiecha się.
M- Cześć Jerome < odwzajemnia uśmiech>
J- Wiesz może obejrzelibyśmy dzisiaj film?
M- A czy to miałaby być randka?
J- Może < siada obok niej>
M- Chętnie.
J- Serio?< patrzy zdziwiony>
M- Chcesz żebym zmieniła zdanie?< patrzy na niego>
J- Nie< zbliża się do niej>
Al- nawet nie wiecie, co widziałem... Ups. Sory. Chyba wam przeszkodziłem.
M- Nie. To co widziałeś?
Al- No więc.
Na spacerze
P- Opowiedz mi coś o sobie?
E- Co mogę rzec? Jestem raczej człowiekiem towarzyskim.
P- Chodzi mi o przeszłość, o rodzinę.< śmieje się>
E- Mieszkam tylko z mamą. Ojca nigdy nie znałem. Zostawił mnie gdy byłem mały. A ty?
P- Ja mam całą rodzinę, ale nie są mną zainteresowani < śmieje się>
E- To mamy coś wspólnego< przytula ją>
P- Chyba nie tylko to.< całują się>
W kuchni
N- Hej wszystkim< wchodzi>
F- Hej< uśmiecha się>
Jo- Cześć Fabe's< wchodzi>
F- Cześć Joy.
N- Dzisiaj?< patrzy na Fabiana>
F- Tak. Podobno leci super film< całuje ją>
Jo- Co? Przecież wy zerwaliście! < patrzy ze złością>
A- Ale znowu są razem. Jak myślicie, który błyszczyk?
Jo(wychodzi) Ja na to nie pozwolę.
Se- Przejdź na moją stronę, a ten chłopak będzie twój.
Jo- Kto to mówi?
Se- Ktoś kto chce zniszczyć Wybraną!< śmieje się>
Jo- Chętnie Ci pomogę< uśmiecha się>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz