Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 lutego 2012

Scenariusz część 27

W pokoju u Niny i Amber
N- Amber idziemy dziś do podziemi.
A- Rozwiązałaś zagadkę ?< patrzy z przerażeniem >
N- Tak, a właściwie nie. Może coś przeoczyliśmy?< pyta z niepokojem>
A- Ty nic byś nie przeoczyła. Poczekaj na znak od Sary < mówi i wychodzi >
N- Ale dokąd? A nieważne...< kładzie się na łóżku i zasypia >
Sen Niny
GS- Nino, Skarbie dlaczego mnie nie chcesz posłuchać?
N- Saro, bo to boli < płacze >
GS- Ja wiem, ale ty go kochasz < głaszcze ją >
N- Ale on mnie nie < przytula się do niej >
GS- Nino znajdź drogę ukrytą pod spodem.Tam znajdziesz trzecie zadanie < głaszcze ją>
N- Ale ja nie wiem, jak przejść to.
GS- Posłuchaj serca i znajdź wskazówkę tam gdzie ty i on po raz pierwszy się spotkaliście < znika>
N( budzi się )
N- Świetnie. Teraz muszę jeszcze wracać do wspomnień < schodzi na dół >
A- Nino co tu robisz? < wstaje na widok Niny >
N- Tak sobie przyszłam. Cześć.
F- Hej< uśmiecha się >
N- To ja chyba pójdę do... Patrici, czy coś... < wycofuje się >
F- Ale... < patrzy zrozpaczony >
A- Och z wami to jak z dziećmi < przewraca oczami >
N( puka do drzwi) Patricio jesteś tu?
Jo- Nie ma jej, ale wejdź musimy porozmawiać < wpuszcza ją do środka>
N- O co chodzi? < stoi przy drzwiach >
Jo- O Fabiana.
N- Co z nim?
Jo- On mnie zostawił, bo powiedział, że woli Ciebie.
N- Serio? < cieszy się > Nic o tym nie wiedziałam.
Jo- Mówisz prawdę ? < patrzy podejrzliwie >
N- Joy, po tym co on zrobił nie mam ochoty na niego patrzeć.
Jo- Aha. To na razie.
N- Cześć< wychodzi i idzie do siebie>
W salonie
A- Ok Fabian, aby odzyskać Ninę musisz się bardzo postarać.
F- To znaczy?< patrzy ze zdziwieniem >
A- Ignorujesz Joy.
F- Jak to ignoruje?
A- Po prostu ona cię zaczepia, a ty zero reakcji. Jasne? < patrzy z ukosa >
F- Postaram się.
A- Nie mówisz jej nawet cześć < patrzy surowo >
F- Dobra. Rozumiem < kiwa głową >
A- Na dziś wystarczy. Jutro kolejna lekcja < idzie do pokoju >
Mi- Fabian mam sprawę < wchodzi >
F- Tak? < patrzy zaciekawiony >
Mi- Otóż wyjeżdżam.
F- Dokąd?
Mi- Do Australii.
F- Że co? < patrzy zdziwiony >
Mi- No mój tatuś mnie zapisał do najlepszej szkoły sportowej, a nie wypada żebym odmówił < wzrusza ramionami >
F- Aha. Rozumiem. Będę tęsknił.
Mi-Pożegnaj ode mnie wszystkich. Mam samolot dzisiaj.
F- Jasne, że pożegnam. Spakowałeś wszystko?
Mi- Tak. Żegnaj Stary < przybijają piątkę >
F- Do zobaczenia.
W pokoju Amber i Niny
A-Nino...
N- Tak?
A- Mam sprawę. Alfie zapytał się czy zostanę jego dziewczyną.
N- To cudownie i co mu odpowiedziałaś? < patrzy z ciekawością >
A- Że muszę się zastanowić, ale nie wiem, co mam mu powiedzieć.
N- A podoba ci się?
A- Chyba tak < kiwa smętnie głową >
N- No to się zgódź< uśmiecha się >
A- Może masz rację < uśmiecha się i idzie spać >
N- Cała Amber < schodzi na dół do salonu> To musiało być gdzieś tutaj < rozgląda się po pokoju, stuka w ściany i nasłuchuje >
F- Co musiało być tutaj? < wchodzi do pokoju >
N- Nieważne. Eee... Gdzieś tutaj zgubiłam moje szkła kontaktowe < mówi na poczekaniu >
F- Nie kłam. Znam Cię i wiem, że teraz nie jesteś szczera < łapie ją za rękę >
N- Puść mnie Fabian. Nie mogę, nie potrafię Ci wybaczyć < próbuje iść>
F- Wysłuchaj mnie.
N- Nie mam ochoty < wyrywa się>
F( całuje ją)
N- Proszę zostaw mnie < ucieka z płaczem >
F- Świetnie, co zrobiłem źle? < idzie do pokoju>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz