Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 lutego 2012

Scenariusz część 15

N- Ok. Dzisiaj Amber i Alfie będą pilnować domu.
A- To znaczy?
N- Macie obserwować Victora i uważać, aby ktoś nie odkrył wejścia do tajemniczego tunelu.
Al- Ok. Z moim Króliczkiem zawsze< uśmiecha się >
A- Alfie...< przewraca oczami >
F- Idziemy?
A- A wy gdzie się wybieracie?< patrzy podejrzliwie>
N- Do kina Amber. Mówiłam Ci.
A- A racja. Lećcie< kiwa na pożegnanie>
Al- Księżniczko chodźmy usiąść do salonu< kłania się>
A- Dobra, ale bez wygłupów< wchodzi do salonu>
W drodze do kina
F- Nino ja chciałbym Cię jeszcze raz przeprosić< chwyta ją za ręce>
N- Spoko Fabian. To był wypadek< uśmiecha się>
F- Właśnie. Przypomniałem sobie, co mówiła Senkhara!
N- Co takiego?< patrzy z ciekawością>
F- Ona powiedziała, że sterowała Joy.
N- Kiedy?< patrzy podejrzliwie>
F- No wiesz na balu. To było przez nią uknute< mówi triumfującym głosem>
N- Jest sprytniejsza niż się spodziewałam.
F- Ok. Później się nad tym będziemy zastanawiać. Teraz chodźmy już.
N- Zgoda< uśmiecha się>
M- Czy to Nina i Fabian? < pokazuje palcem>
J- Tak. Też wybrali się do kina. Mam nadzieję, że nie na ten sam film.
M- Przesadzasz. Zawołajmy ich.
J- Nie. Maro, ja chciałem Ci coś powiedzieć.
M- Słucham< zatrzymuje się i patrzy na niego>
J- Podobasz mi się i mam nadzieję, że ja tobie też.
M- To miłe. Czekałam, aż wreszcie się odważysz< całuje go>
W domu
Vi- Trudy będzie mi Ciebie brakowało.
T- Tak mi całego domu< uśmiecha się smutno>
Vi- Sama wybrałaś< patrzy złowrogo>
T- Nie mogę wybierać pomiędzy miłością, a uczniami.
Vi- Miłość. Pfff...
T- Victorze może też to kiedyś poczujesz< uśmiecha się>
Vi- Po moim trupie.
Al- Co po trupie?< wchodzi z Amber>
T- Wychodzę za mąż.
A- Ale zostaniesz z nami?
T- Przykro mi Amber, ale będę was odwiedzać. Obiecuję< przytula ją>
Vi- Trudy musi już jechać. Do widzenia.
T- Żegnajcie< kiwa na pożegnanie>
A- Nawet nie urządziliśmy przyjęcia pożegnalnego
Vi- Do pokoi! Już!< idzie do siebie>
A- Co teraz będzie?
Al- Nic dobrego. Pamiętasz, jak było ostatnio?
A- Nie....
W kinie
N- Fabian ja nie najlepiej się czuje< łapie się za głowę>
F- Nino... Nino... Słyszysz mnie?< Nina mdleje>
GS- Nino... Musisz ją pokonać. Uważaj na siebie.
N- Ale jak Saro? Jak?
GS- W tunelu jest ukryte to czego szukasz. Niech na drodze nie stanie Ci osiem zadań, które musisz wypełnić.
N- Jakich zadań?< patrzy przestraszona>
GS- Idź tam. Idź. To ty masz moc, potęgę i siłę...
F- Wszystko w porządku?
N- Już tak. Fabian wiem, co musimy zrobić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz