Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lutego 2012

Scenariusz część 24

N- Patricio ja już wszystko rozumiem < wbiega do pokoju >
Jo- Co rozumiesz? < uśmiecha się głupkowato>
N- Eee... Dlaczego nie chce żeby przyjechała jej siostra.
Jo- Tak. Jasne. Fabi wróćmy do naszej pracy < chwyta go za rękę >
F- Ok. Nino możesz stąd wyjść < wygania ją >
N- Gdzie ona poszła? < pędzie do pokoju Fabiana, Micka i Eddiego > Patricio jesteś tu?
P- Tak.
N- Czy jest Mick? < rozgląda się >
P- Nie. Jestem tylko ja i Eddie< uśmiech >
N- To Senkhara .
P- Co Senkhara? < patrzy zdziwiona>
N- To ona opętała Amber.
P- Niemożliwe. Ona ją opętała ?< spogląda z przerażeniem >
N- Tak.
P-A Amber zachowuje się już normalnie?
N- Tak. Właśnie poszła do łazienki spłukać te wszystkie słowa, które powiedziała.
P- Łał. To wszystko wyjaśnia i zachowanie Amber i Fabiana.
N- Fabiana raczej nie. Amber się wybudziła, a Fabian...
P- Może na niego większą klątwę rzuciła.
N- Być może, ale akurat w to wątpię < kiwa przecząco głową>
P- Dlaczego? < patrzy zaskoczona >
N- Nie wiem < wzrusza ramionami >
E- Ok. Skoro Senkhara opętała Amber to może zrobić z każdym < przerażony >
P- Boisz się Eddie? < rzuca w niego poduszką>
E- A ty nie? < odrzuca poduszkę >
P- Dopóki jesteśmy wszyscy razem to jest dobrze. Ona nie może nas pokonać. Sibuna!
E&N- Sibuna
N- To ja wam nie przeszkadzam < wychodzi i wpada na Fabiana >
F- Uważaj jak chodzisz < próbuje ją wyminąć >
N- Stój. Fabian, czy to przez nią się tak zachowujesz? < chwyta go za rękę >
F- Nie wiem o co Ci chodzi. Zostaw mnie < wyrywa się i idzie do kuchni >
N- A mówił, że nigdy nie zrezygnuje z Sibuny, ani ze mnie < szepcze do siebie >

W pokoju Joy, Mary i Patrici
Se- Musisz działać. Ona zaczyna się czegoś domyślać. Ta blondynka już wyrwała się z mocy, a ten chłopak walczy z całych sił. Już długo nie dam rady.
Jo- Ale ja nie wiem, jak się do tego zabrać < patrzy z przerażeniem >
Se- Podpuść ją i wyślij do...
Jo- Nie mów tego na głos. Wiem gdzie mam ją wysłać< otrząsa się >
Se- No więc. Spiesz się < znika>
Jo- W co ja się wpakowałam? < rozgląda się z niepokojem>

2 komentarze:

  1. Wow! Emocje! Musisz dodać szybko następny, bo nie wytrzymam .! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. C U D O W N Y !!! :DD
    Nie wiem już, czy mam współczuć tej całej Joy...Niby wpadła w pułapkę Senkhary, no ale mogła równie dobrze nie zarywać do Fabian'a.

    OdpowiedzUsuń