Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 lutego 2012

Scenariusz część 17

N- Poświeć latarką.
F- Ok< włącza latarkę. Ukazuje się im ciemny tunel>
N- Chodźmy< rusza przodem>
F- Uważaj! < łapie ją za rękę, gdyż zauważa przepaść zionącą pod ich stopami>
N- Uratowałeś mnie. Dziękuję < całuje go>
F- Co teraz?< rozgląda się>
N- Chyba musimy wracać. Trzeba pomyśleć, jak pokonać pierwsze zadanie.
F- Ok. To chodźmy< zawracają>
N- Jak otworzyć to przejście?< szuka przycisku>
F- Spróbuję tą dźwignią< uśmiecha się i ciągnie dźwignie, drzwi otwierają się>
N- Trzeba powiedzieć wszystko Alfiemu i Amber.

W salonie
A- Gdzie Nina i Fabian? Myślisz, że odkryli coś nowego?
Al(chrapie)
A- Obudź się, Alfie< uderza go w głowę>
Al- Co się stało?< mówi zaspany>
A- Zasnąłeś, a jeśli chcesz być moim chłopakiem musisz mnie słuchać.
Al- Od teraz kotku< uśmiecha się>
N- Amber. Jesteśmy< wychodzi z kuchni>
Jo- A gdzie byliście?< wchodzi do salonu>
N- A czemu Cię to interesuje?
Jo- Tak sobie. Fabian może byśmy wybrali się do kina?
F- Dzięki Joy, ale nie.
Jo- No dobra. Spoko< uśmiecha się ze smutkiem i wychodzi>
Se- Spokojnie już wkrótce będzie twój< śmieje się>
Jo- Ja myślę, bo inaczej z naszej umowy nici.
Se- Musisz tylko zrobić parę rzeczy, a mianowicie...
Jo- To da się zrobić< uśmiecha się złośliwie>

P- Jestem już. Wydarzyło się coś ciekawego< wchodzi do pokoju Niny i Amber>
N- Byliśmy z Fabianem w piwnicy i odkryliśmy pierwsze zadanie.
P- Świetnie. Kiedy je wykonamy?< spytała podnieconym głosem>
N- Jutro?
P- Jutro nie mogę< kręci głową>
N- Pojutrze?
P- Też nie< skrzywia się>
N- To gdzie ty ciągle chodzisz?
P- Umówiłam się z Eddie'm. Zresztą w sobotę przyjeżdża moja siostra Piper.
A- Ty masz siostrę?< patrzy z niedowierzaniem>
P- Tak. To jest moja siostra bliźniaczka< przewraca oczami>
A- Łał i ja o tym nic nie wiem?
P- Nie, bo po co?
A- Bo ja wiem wszystko o wszystkich< uśmiecha się>
P- Serio?
A- Tak.
N- Dobra nieważne. Koniec zebrania. Do zobaczenia.
P- Pa!< wychodzi>
Al- Narka. Pa króliczku < posyła całusa>
A- Fabian, a ty nie idziesz?
F- Nudzi mi się w pokoju. Zostaję u was< uśmiecha się>
N- Spoko. Tylko Victor i tak Cię wyrzuci< śmieje się>
F- Jeszcze chwilkę< przytula Ninę>

Na dole
E( gwiżdże)- Co to jest?< widzi ducha Senkhary, która łapie go za rękę> Ała< podwija rękaw zauważa znak Seta> Co to ma być?
Se- I ty poznasz moją moc<śmieje się>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz