Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 lutego 2012

wyniki ankiety+ scenariusz walentynkowy część 2

Najpierw dam wynik jednej z ankiet, a mianowicie: Z kim powinna być Nina?

100 % z was jest za tym, że powinna być z Fabianem, czyli macie takie samo zdanie jak ja :D :D :D Teraz scenariusz walentynkowy część 2:
Jo- Jesteś gotowa Patricio?
P- Ja nigdzie nie idę. NA pewno nie tak ubrana.
Jo- Przestań. Wyglądasz cudnie.
P- Zostaw mnie Joy.
Jo- Idziemy< ciągnie ją za rękę>
P- Nie< chwyta się drzwi>
Jo- Bo zawołam Eddiego.
P- Nie odważysz się.
Jo- Serio? Eddie < Patricia zatyka jej usta, a Joy zatrzaskuje drzwi>
P- Wpuść mnie do pokoju.
Jo- Nie ma mowy
E- A co tu za krzyki?< podchodzi do nich>
Jo- Tak sobie rozmawiamy < odchodzi>
E- Łał. Patricia wyglądasz wspaniale< bierze ją za rękę>
P- Dzięki. Ty też całkiem dobrze< uśmiecha się>
E- Idziemy?
P- Tak.

N- Amber muszę tam iść?< patrzy błagalnie>
A- Tak, a jeden sensowny powód dla którego nie miałabyś iść?
N- Joy< przewraca oczami>
A- No przestań. Zaufaj Amber Millington< uśmiecha się >
N- Ok, ale wybierzesz mi inną sukienkę.
A- Czemu? Ona jest cudna.
N- Nie w moim stylu..
A- Opanuj się. Wyglądasz świetnie.
N- Proszę Cię < siada na łóżku >

Mi- Stary weź się opanuj <śmieje się>
F- Nie mogę ustać w miejscu < chodzi w kółko >
Mi- Przez którą ? Joy, czy Ninę?
F- A jak myślisz? < zatrzymuje się >
Mi- Rozumiem. Ja mam spokój. Nigdzie nie idę< kładzie się na łóżku>
F- Taak...
Mi- Chyba musisz już iść. Jest za pięć czwarta< patrzy na zegar>
F- Muszę iść< wychodzi>

A- Nino pospiesz się. Nie mogę się spóźnić.
N- Już idę.
A&N schodzą po schodach.
Al&F- Łał.
A- Alfie tylko bez numerów< patrzy ze złością na niego>
Al- Oczywiście króliczku < uśmiecha się, przyczepia Amber kwiatka do ręki>
N ( patrzy na Fabiana i Joy)
Jo- Och Fabe's jesteś taki słodki < śmieje się>
F( patrzy zakłopotany)
A- Idziemy < ciągnie Ninę za sobą>

W szkole
A- Ślicznie nam to wyszło.
N- Masz rację< rozgląda się za wolnym stolikiem>
A- Co jest Nino?
N- Nie mogę patrzeć na to, jak Fabian i Joy się migdalą.
A- To mu to powiedz.
N- Nie ma mowy. Skoro woli ją.
A- Nie byłabym taka pewna...< przewraca oczami >
F( tańczy z Joy)
Jo- Wiesz Fabe's chciałam Ci o czymś powiedzieć.
F- Tak??< rozgląda się za Niną>
Jo- Zawsze mi się podobałeś < mówi szeptem >
F- Możesz powtórzyć, bo nie słyszałem?
Jo- Nieważne < robi wściekłą minę>

N- Ciekawe o czym rozmawiają? < patrzy na Joy i Fabiana>
A- Nie Alfie. Zostaw mnie. Nie zatańczę z tobą < odpycha chłopaka>
Al- Och no proszę< chwyta jej dłonie >
A- Puść mnie. Jeden taniec i nic więcej < wstaje>
N- Świetnie. Zostałam sama...< przygląda się tańczącym parą>

E- A więc Patricio... < patrzy z zakłopotaniem >
P- Tak?< przygląda mu się>
E- Ja chciałem Ci powiedzieć, że podobasz mi się.
P- Serio?< uśmiecha się i całuje go>
E- Tego się nie spodziewałem< mówi po chwili>
P- Myślałeś, że na Ciebie nawrzeszczę? < śmieje się>
E- No właściwie to tak < uśmiecha się>

N( miesza słomką w swoim napoju. Podpiera się na ręce>
A- Wróciłam< siada obok niej>
N- To dobrze. Ale wiesz ja chyba wracam do domu < wstaje >
A- Dlaczego?
N- Nie mam już ochoty patrzeć na wszystkich zakochanych< kieruje się ku drzwiom>
A- Co robić? Co robić?< dostrzega Fabiana>
F- Gdzie Nina?< patrzy na Amber>
A- Wyszła. Leć to ją jeszcze dogonisz< Fabian wychodzi> Nie Alfie nie zatańczę z Tobą

Na dworze
F- Nino, Nino zaczekaj< dogania ją>
N- Tak?
F- Ja chciałem Ci powiedzieć, że...
N- Mam o wszystkim zapomnieć i teraz jesteś z Joy? Skoro tego chcesz< mówi ze smutkiem>
F- Co? Nie... Ja...
N- Nie musisz mi się tłumaczyć Fabian. Ja to rozumiem.
F- Nino proszę Cię.
N- Spoko Fabian. Ja nie jestem zła< uśmiecha się>
F- Ale Nino.
N- Ok. Wiesz nawet to...< przerywa jej i całuje ją>
F- To chciałem Ci powiedzieć < uśmiecha się>
N- A co z Joy?
F- To tylko koleżanka < całuje ją drugi raz>

THE END
Koniec scenariusza walentynkowego :D :D :D :D: D Wyszedł w sumie dosyć długi, więc część 18 dopiero jutro :D :D Pa pa!!
Nina ;* :*

3 komentarze:

  1. No i bardzo mi się podoba zakończenie scenariusz <33 Fabina <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinki oglądam na
      http://www.tv-links.eu/tv-shows/House-of-Anubis_25494/
      Dzięki za komentarz :D :D

      Usuń