Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 lutego 2012

Scenariusz część 21

N- Jesteśmy tutaj, aby rozwiązać nową zagadkę.
E- Ok. Ja jestem tu nowy, więc czekam na wyjaśnienia.
N- Ok, a więc wszystko zaczęło się od...< opowiedziała mu o kielichu i nowych poszukiwaniach>
E- Łał. Tego się nie spodziewałem. Ok. A teraz co znaczy ten znak? < podwija rękaw>
N- Tego spróbujemy się dowiedzieć.
GS- Nino on jest wybrany. Ma rozwiązać zagadki. Pozwól mu.
N- Już wiem. Chodźmy do piwnicy< wstaje>
P- Po co?
N- On ma rozwiązać zadania. Chodźmy
E- Niezręczna sytuacja < przewraca oczami >
P- Chodźmy < ciągnie Ninę za rękę>
F- Na co liczyłaś? Że ja Fabian Rutter kiedykolwiek coś do Ciebie czułem? < śmieje się>
Jo- On jest mój. Haha< całuje go>
N( idzie do kuchni, ociera łzy i schodzi tajemniczym przejściem>
E- Tego się nie spodziewałem.
P- Jeszcze wiele rzeczy cię zdziwi < uśmiecha się>
E- Serio?< patrzy ze zdumieniem>
P- Tak.
N- Ok. Tylko uważajcie. Eddie musisz się skupić.
E- Postaram się.
N
E- Przepaść. Jak się dostać na drugą stronę?
N- To masz powiedzieć
E( rozgląda się) To łatwe. Trzymaj
P- Co to jest?
E- To bal. Trzeba go przesunąć tak, aby dotknął przeciwległego brzegu< po chwili udaje mu się>
N- Udało Ci się!
P- Mój ty geniuszu< całuje go>
N- Chodźmy. Wrócimy tu jutro< kieruje się ku wyjściu>
E- Czemu nie pójdziemy dziś?
N- Bo to niebezpieczne, a zresztą zaraz kolacja< otwiera przejście. Wszyscy wychodzą>
Na kolacji
N- Maro zamienisz się miejscami?
M- Ok< uśmiecha się niepewnie i siada na miejscu Niny>
J- Co tu się stało? Jakaś zmowa milczenia?
N- Wydaje ci się < miesza łyżką w zupie>
J- Jasne < przewraca oczami>
F- Chciałbym coś ogłosić. Od dzisiaj ja i Joy jesteśmy parą.
J- Zdumiony spada z krzesła.
Mi( wypluwa jedzenie) Że co?
F- To co słyszeliście< całuje Joy, a Nina wychodzi>
Se- I jak bardzo cierpi Wybrana? Hahaha! < śmieje się za plecami uciekającej Niny>

2 komentarze:

  1. I co Ty mi kłamałaś, że nie umiesz pisać scenek? Przecież bardzo dobrze Ci wychodzą!:D I teraz nadchodzi pytanie : kiedy następna? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dzięki :D :D
      Następna jutro, może nawet dwie. Mam teraz ferie, więc mogę pisać dosyć często, a jutro mam akurat całkowicie wolne, więc na pewno coś napiszę :D :D

      Usuń