Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 marca 2012

Scenariusz część 33

F- Nino! < uśmiecha się >
A- Wróciłaś do żywych! Nareszcie < skacze z radości >
N- Heh... Właściwie to nawet nie wiem co się stało < słabo uśmiecha się >
P- Długa historia. Brakowało nam Ciebie.
N- Ile dni spałam?
Al- Cztery.
N- Sporo. Nawet nic nie pamiętam < zamyśla się >
F- Nieważne. Dobrze, że już wszystko w porządku.
N- Taak... To dowiem się co się stało?
A- Ktoś chciał Cię otruć.
N- Kto? < z przerażeniem >
F- Nie wiemy. To musiał być któryś z mieszkańców Domu Anubisa.
N- Skąd ta pewność ?
F- Bo nikt inny nie wszedł tego dnia do Domu.
N- Czyli, że mam wroga? Kolejnego.... Ok.< przewraca oczami>
A- Spokojnie. To już się więcej nie powtórzy < uśmiecha się >
N- Dlaczego? < mówi zbita z tropu >
A- My, to znaczy ja i Alfie, odnajdziemy tę osobę < z dumą >
N- Eee.. Dzięki < przytula Amber >
Al- Wiesz. Musimy już lecieć. Victor nas zamorduje, gdy się dowie ile tu siedzieliśmy.
N- Rozumiem. Do zobaczenia. Cześć < macha na pożegnanie >
F- Idźcie. Ja zaraz do was dołączę < siada obok Niny >
N- Chciałeś pogadać ?
F- Eee... Tak. Chodzi o to, że ja chciałem Cię przeprosić.
N- Ok. Ale ja już mówiłam, że wszystko rozumiem < uśmiecha się lekko >
F- No właśnie nie do końca się chyba zrozumieliśmy.
N- Fabian. Spokojnie. Pogadamy w domu. Mam nadzieję, że mnie niedługo wypuszczą.
F- Ok. Skoro tego chcesz. To cześć < wychodzi >
A- Ała. Mogłeś uprzedzić, że już wychodzisz < wpada przez otwarte drzwi >
N- Amber? < z zaskoczeniem >
A- Już mnie tu nie ma. Chodź Alfie < wychodzą>
F- Ok. To cześć < wzrusza ramionami i zamyka drzwi>
N(zasypia)...
U Patrici, Mary i Joy
Se- Ona przeżyła. Musisz to dokończyć < pojawia się przed Joy>
Jo- Ale oni już mnie podejrzewają < z rozpaczą >
Se- Zrobisz to, kiedy dam Ci znać. Jasne?
Jo- Tttak... < z przerażeniem >

2 komentarze:

  1. Ekstra i nie moge sie doczekac jak fabina sie zejdzie a tak wogule kiedy nastepny bo nie moge sie doczekacc

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj dodam kilka części :D :D

    OdpowiedzUsuń