Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 marca 2012

Scenariusz część 44

Piwnica...
N- Ok. To teraz niech przyzna się ten, który zna się na muzyce? < spogląda>
Al- Ehmm... < patrzy na Amber >
A< ze złością > No dobra. Ja umiem grać na fortepianie.
N- Amber. Dlaczego nie mówiłaś wcześniej? Zresztą nieważne. Chodźmy< idzie przodem >
A< na miejscu > Dobra to co teraz mam zrobić? < rozgląda się >
N- Graj.
A- Ale co? < zdziwiona >
F- Jakąś znaną Ci melodię, albo wymyśl coś < wzrusza ramionami >
A- Ok < podchodzi do instrumentu, zaczyna grać >
N < po chwili> Patrzcie tam otwiera się przejście ! < wskazuje na ścianę >
F- Graj Amber, graj!
N- Stop. Już się pojawiło < podchodzi do drzwi >
F- Nie możemy tam teraz pójść < łapie ją za rękę i odciąga od przejścia >
N- Tak racja. Wracajmy < otrząsa się >
A- Przynajmniej mam swoje zadanie za sobą < cieszy się >
Al- Tak. Ja niestety jeszcze nie.
A- Świetnie gratuluję < odchodzi >
Na górze...
Al- Dobra to cześć < idzie do pokoju >
P- Pa!
A- Spotkamy się w pokoju Nino < mruga okiem i wchodzi na schody >
N- Także tego... < uśmiecha się >
F- Tak...
N- Ten... No ja już chyba pójdę < odchodzi >
F- Zaczekaj! Może wybralibyśmy się jutro do kina, albo na kolację?
N- Chętnie. Czemu nie < uśmiecha się > Pa!
F- Pa! < idzie do siebie >
A < w pokoju > I jak było? Zaprosił Cię na randkę?
N- Raczej na przyjacielskie spotkanie < śmieje się >
A- Czyli randka < skacze z radości >
N- Wąsy zniknęły < wskazuje na Amber >
A- Nareszcie. Nie mogłam, przecież dłużej tak paradować < siada przed lusterkiem >
N- Amber, malujesz się na noc? < przewraca oczami >
A- Chcę zawsze wyglądać pięknie.
N- Jak chcesz. Dobranoc < kładzie się >
Nazajutrz...
Jo- Hej Fabe's < wchodzi do pokoju Fabiana >
F- Co jest? < odwraca się >
Jo- Słuchaj pomyślałam może, że pójdziemy dzisiaj do kina < uśmiecha się >
F- Wiesz.. To nie jest chyba...
Jo< przerywa mu > To dziś o 16? Super! < wychodzi >
F- Że co? < zaskoczony >
16.00
F- Łał! Nino wyglądasz... < uśmiecha się >
N- Dzięki < uśmiecha się >
Jo- To idziemy Fabe's? < schodzi >
N- Co? < zaskoczona >
Jo- No tak. Idę z Fabianem do kina < uśmiecha się >
N- Nie, bo to ja idę z Fabianem do kina < spogląda ze złością>

2 komentarze: