Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 marca 2012

Wyniki ankiety

Hejka :* :*
Wiem, że przez długi czas posty nie były dodawane regularnie, ale mam usprawiedliwienie. Po pierwsze w zeszłym tygodniu nauczyciele się uwzięli i co chwilę miałam sprawdzian, a na dodatek w niedzielę rozchorowałam się. Napisałabym coś na pewno wczoraj, ale jak na złość nie wchodził mi internet, a później nie byłam w stanie, bo w nocy się nie wyspałam. Teraz wynik kolejnej ankiety :D

Większość z was głosowała na Eddiego no i w sumie dobrze, bo on już im pomaga. W jakimś stopniu wtajemniczę też Marę i Joy, ale nie będzie to członkostwo w klubie. Mick wyjechał, ale jeśli w ankiecie wyjdzie, że tylko na kilka scenariuszy to też go wtajemniczę:D :D :D
Na dziś to już tyle :D :D Może dodam jeszcze jeden scenariusz, ale nie obiecuję:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz