Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 marca 2012

Scenariusz część 36

N- Dobrze. Chwilowo musimy sobie dać spokój. Nie wiem, jak uruchomić ten instrument.
A- Może to i lepiej < maluje się >
N- A ty gdzie się stroisz? < śmieje się >
A- Idę z Alfiem do kina. Powiem mu, że zostanę jego dziewczyną.
N- To cudownie. Gratuluję < cieszy się >
A- Zobaczymy. Która sukienka? < pokazuje różową i czerwoną>
N- Czerwona < wzrusza ramionami >
A- Ok. Tym razem Cię posłucham, bo jest ładniejsza< ubiera się >
N- Amber, wyglądasz pięknie!
A- Dzięki Nino. Muszę już iść. Pa! < wychodzi >
N- Cześć< siada na łóżku, bierze książkę >
F(puka)
N- Proszę < odkłada książkę >
F- Cześć. Mogę wejść?
N- Jasne < uśmiecha się >
F- Słuchaj. Właśnie przed chwilą dowiedziałem się od Jerome, że Mara coś podejrzewa.
N- Powiedział jej coś? < z przerażeniem >
F- Na szczęście nic, ale twierdzi, że długo tak nie wytrzyma < siada obok >
N- Zastanowię się nad tym.
F(po chwili milczenia)- Co robisz?
N- Ee... Właśnie czytałam.
F- Przeszkodziłem Ci? To może ja lepiej pójdę?
N- Nie. Zostań < łapie go za rękę >
F- Ok < siada >
N- Bo ja...
P(wchodzi)- Nie uwierzycie, co znalazłam koło mojego łóżka.
N- Słucham < przewraca oczami >
P- Pamiętnik Mary < pokazuje zeszyt>
N- Czy to dobry pomysł, aby go czytać?
P- Ja go nie czytałam. Był otwarty na tej stronie < pokazuje kartkę >
"Ta cała banda Jerome powoli zaczyna mnie denerwować. Muszę się dowiedzieć, o co w tym chodzi" , "Jerome nic nie chce mówić. Jak mam odkryć jego sekret?"
N- Czyli ona od dawna coś podejrzewa? < z przerażeniem >
P- Co mamy robić?
N- Nie wiem. Muszę się zastanowić. Idź odłóż ten pamiętnik.
P- Ok < wychodzi >
N- Cudownie. Mam jej o wszystkim powiedzieć ?
F- I tak już sporo wie < wzrusza ramionami >
N- Może i racja. Powiem jej przy najbliższej okazji< zapadła cisza >
F- Chciałaś coś powiedzieć?
N- A tak. Racja, więc...
Ve- Kolacja!
N- Lepiej już chodźmy < wstaje >
F- Dobrze < idzie za nią>
Se- Oj Wybrana, Wybrana. Ty jeszcze nie wiesz wszystkiego < znika >
Pokój Niny i Amber
N( Dziennik Niny)
"Chciałam mu o wszystkim powiedzieć, ale znowu nam przerwano. Może to jakiś znak? Już sama nie wiem. Nie jest mi łatwo, a w dodatku nie potrafię rozwiązać tej zagadki. To jakaś masakra. Amber poszła dziś na randkę z Alfiem. Szkoda, że tego nie widziałam :D Heh... Może jutro się odważę i w końcu powiem mu co do niego czuję? Nie wiem. Zobaczymy. Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz