Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 marca 2012

Scenariusz część 47

Al- Amber, jak się czujesz? < z troską >
A- Już lepiej, ale ciągle nie wiele pamiętam < ze smutkiem >
Al- Wiesz może pomoże Ci buziak? < z uśmiechem >
A- Fee... Dzięx Alfie, ale już mi lepiej. Gdzie Nina? < rozgląda się >
Al- Czy ty wszystko pamiętasz? < podejrzliwie>
A- Od jakiś pięciu minut, tak < słodki uśmiech >
Al- Dlaczego udawałaś? < zaskoczony >
A- Bo miałam taki kaprys < wzrusza ramionami > Gdzie Nina?
Al- Poszła po sok. W sumie z jakąś godzinę temu. Lepiej jej poszukajmy.
A- Chodźmy < wychodzi >
Al- To kto otruł Ninę ?
A- Nie wiem o czym mówisz < ze zdziwieniem >
Al- Miałaś mi powiedzieć zanim zemdlałaś.
A- Nie pamiętam tego. Może później mi się przypomni < schodzi do kuchni>
Al- Nie ma jej tu < rozgląda się >
A- Sama na to wpadłam < przewraca oczami >
Al- Chodźmy do Fabiana < idzie do pokoju >
A- Dobry pomysł. Może się pogodzili i są razem < z radością >
Al- Nie sądzę. On jest teraz z Joy < ze smutkiem >
A- Co on sobie myśli? < otwiera drzwi >
E- Łał! Mogłabyś chociaż zapukać < śmieje się >
A- Gdzie Fabian? < ze złością >
E- Ee... w toalecie < zaskoczony >
A- Fabian, wyjdź stamtąd ty ohydny oszuście
F- Co się stało? < wychodzi >
A- Gdzie Nina? < wściekła >
F- Nie wiem < zdziwiony >
A- W sumie czego mogłam się spodziewać? Idziemy Aflie < wychodzi >
F- Ale że co? < idzie za nią >
A- Nieważne. Odczep się.
F- Nie rozumiem < wzrusza ramionami >
A- Alfie umiesz otworzyć piwnicę?
Al- Może przy odrobinie szczęścia.
A- To otwieraj < staje przed drzwiami >
W piwnicy ...
N< wchodzi na bal, przechodzi dalej, idzie ciemnym korytarzem >
Se< przygląda jej się z przebiegłym uśmiechem >
N- Hmm... < natrafia na dziwne kable >
Se- No dalej Wybrana. Rozwiąż zagadkę < szeptem >
N< siada na ziemi >
Se- Co ona robi? < krąży nad Niną >
N< chowa głową > Mam dosyć. Wracam do domu, do babci < cicho >
Se- Nigdzie nie odejdziesz< śmieje się >
Przed drzwiami...
A- Alfie pospiesz się, bo ona jak nic zrobi coś głupiego < szturcha go >
Al- Już Amber. Moment < otwiera zamek >
A- No nareszcie < wchodzi do piwnicy >
F&Al< idą za nią >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz