Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2012

Scenariusz część 34

Tydzień później ...
N( wchodzi do Domu Anubisa )- No nareszcie < uśmiecha się >
A- Alfie dzisiaj nie możemy pójść do kina < wchodzi do hallu >
Al- Dlaczego? < zrozpaczony >
A- Idziemy do Niny.
Al- to można załatwić za jednym razem < patrzy błagalnie >
A- Nie ma mowy< odwraca się i zauważa Ninę >
N- Cześć < śmieje się >
A- Nina! < przytula ją> Już wróciłaś?
N- Tak. Przed chwilą. Gdzie pozostali? Przecież jest sobota.
A- Na próbie przedstawienia.
N- A wy czemu nie poszliście? < zdziwiona >
A- Uciekliśmy, aby iść Cię odwiedzić < mówi poważnie >
N- Chodźmy na tę próbę < śmieje się >
A- Skoro musimy. Wiesz kogo gram?
N- Tak, bo sama Ci wyznaczyłam jedną z głównych ról.
A- No właśnie. Ja mam grać ubogą dziewczynę ?
N- No tak, bo do niej pasujesz < śmieje się >
A- Myślisz? < zastanawia się >
N- Oczywiście < dochodzą do szkoły >
F- Czyli, że teraz mam podejść do niej i... < zauważa Ninę >
M.W.- I powiedzieć, że ją kochasz. Dokładnie < podąża za wzrokiem Fabiana >
N- Cześć wszystkim. Dzień dobry.
P- Nino! Wróciłaś! < cieszy się >
N- Tak rozradowanej Patrici jeszcze nie widziałam < śmieje się >
P- Poniosło mnie < poprawia fryzurę i odchodzi >
M.W.- Witaj Nino. Już wszystko w porządku?
N- Tak. Właśnie wróciłam.
M.W.- To świetnie. Wracamy do próby. Zaczniemy od sceny Amber i Alfiego skoro pojawili się łaskawie < potrząsa głową>
A- Ok. Chodź Alfie < ciągnie go za rękę na scenę >
F- Cześć Nino < uśmiecha się>
N- Hej < spuszcza głowę >
F- W porządku?
A- Jak dzieci... Jak dzieci... < przewraca oczami >
F- Więc...
N- Więc... < uśmiecha się >
F- Wróciłaś?
N- Tak...
F- To dobrze < patrzy nerwowo >
N- Wiesz może obejrzymy próbę? < spogląda z niepokojem >
F- Tak. Dobry pomysł < siada na krześle, a Nina obok >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz