Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 marca 2012

Scenariusz część 39

U Niny i Amber...
A- Czyli jeszcze raz. Spławił Joy, tak? < z napięciem >
N- Mówię setny raz. Tak < uśmiecha się >
A- Ok. Wiesz, ja muszę... Ten no... Do łazienki iść < wychodzi >
N- Dziwne nawet, jak na Amber < wzrusza ramionami i bierze książkę >
U Fabiana...
A- Fabian musimy pomówić < wchodzi >
E- Stary powodzenia. W sumie i tak miałem wychodzić < wychodzi ze śmiechem >
F- O co chodzi Amber? < zaciekawiony >
A- O Joy.
F- Przecież nic teraz nie zrobiłem.
A- I to chodzi. Nina jest very hepi, że ją spławiłeś < kiwa poważnie głową >
F- Serio?
A- Tak. Pora na drugą część naszych lekcji < siada >
F- Słucham Cię.
A- Wiem, z pewnych źródeł, że za jakieś dwa tygodnie będzie dyskoteka, czy coś w ten deseń.
F- Skąd to wiesz?
A- Nieważne. Nie zaprosisz jej na nią, lecz pójdziecie osobno.
F- To mi raczej nie pomoże < zdziwiony>
A- Poprosisz ją do wolnego i Bam! Jest Twoja.
F- Tak myślisz?
A- Ja to wiem < poważnie >
F- Dobra. Spróbuję Cię posłuchać.
A- Ok. Ja lecę Pa! < wychodzi >
Wieczorem u Niny i Amber
P- Dlaczego zebranie Sibuny? < wchodzi >
N- Bo mam pewną teorię < uśmiecha się >
F- Hej, sory za spóźnienie, ale musiałem tłumaczyć się Victorowi.
N- I co? < z niepokojem >
F- Spoko. Nic nie podejrzewa z wyjątkiem tego, co już wie < uśmiecha się >
N- Ok. Czyli wszyscy są ?
E- Już jestem < wchodzi >
N- Mogę zaczynać. Gdzie Alfie? < rozgląda się >
P
N- Ktoś mu powiedział ?
A< gwiżdże >
N- Nieważne. W każdym bądź razie mam pewną teorię.
P- To znaczy?
N- Każde zadanie jest przeznaczone dla jednej wybranej osoby.
E- Czyli, że ja wykonałem pierwsze.
F- Drugie wykonałem ja.
N- Zostało pięć zadań. Amber, Patricia, Alfie, ja, Jerome?
P- Na to wygląda. To już coś, ale w jakiej kolejności?
N- Myślę, że kiedy przyjdzie czas. Sara mi powie < uśmiecha się >
P- Czyli koniec zebrania? < wstaje >
N- Koniec. Do jutra < zamyka drzwi za nimi >
A< kładzie się spać bez słowa>
N< przewraca oczami>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz