Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 marca 2012

Scenariusz część 38

W salonie...
A- Alfie dobrze, że jesteś < wchodzi >
Al- Tak, ja też się cieszę, że Cię widzę < wstaje >
A- Chciałam Ci coś powiedzieć, bo wiesz kilka dni temu zapytałeś mi się czy zostanę Twoją dziewczyną i ja...
Al Rozumiem Amber. Spoko, nie gniewam się.
A- Ale że co? < zdziwiona >
Al- Chciałaś mi właśnie odmówić, albo zobaczyłaś UFO?
A- Czyli ty już nie chcesz ze mną chodzić? < z przerażeniem >
Al- No raczej nie. Cześć. Idę poszukać kosmitów < wychodzi >
A- Czy on mnie właśnie rzucił ?
N- Kto? < wchodzi >
A- Nino! Alfie mnie zostawił! < płacze >
N- Niemożliwe! Co się stało?
A- Chciałam mu powiedzieć, że zostanę jego dziewczyną, a on do mnie, że mnie rozumie i że nie chce ze mną chodzić!
N- Amber, chodźmy do pokoju < przytula ją i prowadzi na górę>
F- Co? < zaskoczony>
N(szeptem) Sprawy sercowe. Później wyjaśnię.
W piwnicy...
V- Hmm... Hmm... Jaki może być kod? < drapie się w brodę >
Ve Jaki kod?
V- Ekhm... Nieważne < odchodzi od ściany>
Ve- Co tu robisz? < rozgląda się >
V- Właściwie to laboratorium mojego ojca < zmieszany >
Ve- Brudno tu
V- Nie mam czasu, aby sprzątać.
Ve- Ja tym bardziej < wychodzi >
V< przewraca oczami >
W salonie...
N- Cześć Fabian < uśmiecha się >
F- Hej.
N< siada obok > Amber ma doła.
F- Dlaczego? < zaskoczony>
N- Alfie z nią zerwał < kiwa smutno głową >
F- Alfie.. Że on... < jąka się>
N- Tak. Ja też tego nie rozumiem. Słuchaj myślałam nad zadaniem.
F- Tak ja też.
N- I myślę, że musi je wykonać jakaś osoba.
F- To znaczy?
N- Określona osoba, a reszta ma jej pomóc.
F- Kto to będzie?
Jo- Co będzie? < wchodzi >
N- Najbardziej inteligentnym uczniem w szkole < wzrusza ramionami>
Jo< przewraca oczami > Co robisz Fabian w piątek wieczór?
F- Nie wiem.
Jo- Może wyszlibyśmy gdzieś razem?
F- Wiesz. Raczej nie. Chodź Nino < wychodzi >
N< idzie z nim>
Jo- Jeszcze się przekonamy < siada wściekła >

1 komentarz: