Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 marca 2012

Scenariusz część 35

Jadalnia...
N- Cześć < wchodzi >
W- Hej.
N- Amber. Słuchaj musimy dzisiaj pójść wykonać trzecie zadanie < szeptem >
A- Wiesz jak? < zdziwiona >
N- Tak. Możemy spróbować < śmieje się >
A- Ok. Powiem reszcie < je płatki >
N- Od kiedy ty jesz płatki?
A- Odkąd przytyłam Nino! < z przerażeniem >
N- O ile ?
A- O pół kilograma! Tragedia!
F- Co tragedia? < wchodzi >
A- Przytyłam < z powagą >
Al- Nie zauważyłem Króliczku < siada obok >
A- Oooo... To takie słodkie ...
N- Heh... Może zjedzmy śniadanie. Zaraz powinniśmy się zbiera.
M(wchodzi)
J- Maro. Musimy porozmawiać < chwyta ją za rękę >
M -Zmieniłeś zdanie? < patrzy w oczy>
J- Niee... < szeptem >
M- Więc nie mamy o czym < siada >
J- Zrozum...
M< przerywa mu> Nie potrafię, Jerome. To takie żałosne, że masz przede mną tajemnicę!
J- Maro...
M- Nic nie mów i daj mi spokój.
A- Ok. To było z grubsza dziwne < przewraca oczami >
J- No nie mów < z ironią >
N< wstaje >
A- Zaczekaj! Idę z Tobą < wychodzą>
Wieczór, piwnica...
N- Ok. Schodzimy, ale z góry mówię, że mój plan może nie wypalić.
F- Spoko Nino. Najwyżej wrócimy tu jutro.
V(schowany)- Jeszcze się przekonamy.
N- Dobrze. To chodźmy < wchodzą >
V(idzie za nimi, ale drzwi zamykają się, a on nie zna kodu)- Wrócę tu później< wychodzi >
A- Fee.... To jest całe od kurzu < kicha >
Al- Oto twoja chusteczka Księżniczko < klęka na jedno kolana>
A- Dziękuje Alfie < całuje w policzek >
N- Ok. Amber ty tu, Alfie obok, Fabian następny, Patricia, Eddie no i ja. Gotowi?
Al- Tak.
N- Na trzy dmuchamy. Raz... dwa... trzy... < dmuchają, pomieszczenie zaczyna się trząść>
F- Uciekajmy!
A- Ja pierwsza < wybiega>
N- Co było nie tak? < patrzy się na instrument>
F- Nino! < chwyta ją za rękę i ciągnie do korytarza >
N- Dzięki Fabian. Coś mi się przypomniało.
F- Co? < z ciekawością >
N- Zapomniałam < wzrusza bezradnie ramionami >
F- Ok. Chodźmy stąd.
N- Ale już możesz mnie puścić.
F- Racja < puszcza jej dłoń >
A- To chodźmy < wychodzą >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz