Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 marca 2012

Scenariusz część 48

A- Nino! Nino! Gdzie jesteś? < przodem >
F- Skąd pewność, że ona tu jest?
A- Widać, że jej w ogóle nie znasz. Nino!
F- Ale... < przewraca oczami >
N- Tu jestem Amber< po chwil wychodzi z korytarza >
A- Nina! < przytula >
Al- Co tam znalazłaś? UFO, a może Małpę z ZOO?
N- Nie, Alfie. Nie ma tam nic ciekawego. Chodźmy stąd < wychodzi >
W kuchni...
A- Co ty robiłaś tam tak długo? < podejrzliwie >
N- Musiałam pomyśleć < idzie na górę >
F- Co jej się stało?
A- Jak zwykle. Wy chłopacy nic nie potraficie zrozumieć < idzie za Niną >
F- Czy ty...
Al Nie pytaj < idzie za Amber i Niną >
F< idzie do pokoju >
Przed domem...
P< czeka na Eddiego>
Rufus (R)- Witaj Patricio. Znowu się spotykamy < śmieje się >
P- Rufus. Zostaw mnie < cofa się >
R- I tak mi nie uciekniesz < śmieje się >
P- Jeszcze się przekonamy < próbuje uciec, potyka się >
R- Mówiłem. Oficjalnie zostajesz porwana i żadnych sztuczek < wiąże jej ręce i zakleja usta >
E< idzie > Patricio! Gdzie jesteś? < rozgląda się >
R- Siedź cicho, bo inaczej on zginie < szeptem >
E- Patricio! Patricio! Mieliśmy się tu spotkać. Nie chowaj się < idzie dalej >
R- Teraz pojedziemy w trochę bardziej ustronne miejsce < z uśmiechem >
W domu...
A- Nino, jak się czujesz? < z troską >
N- Świetnie Amber< udawany uśmiech >
A- Tak jasne. Wiesz, że możesz mi wszystko powiedzieć.
N- Wiem, ale teraz chciałabym iść do łazienki < wychodzi, wpada na Joy >
Jo- O hej, Nino < uśmiecha się >
N- Cześć Joy < próbuje wyminąć >
Jo< zatrzymuje ją > Wiesz Fabian sam wybrał. Nic na to nie poradzimy.
N- Wiem, życzę szczęścia < przechodzi obok >
Jo- Co? Miałaś się złościć, a nie mnie olewać! < idzie do pokoju >
N < przewraca oczami >
U Mary...
Se- Maro, Maro...
M- Tak < rozgląda się >
Se- Już czas. Idź do piwnicy < szeptem >
M- Jestem gotowa < schodzi >


1 komentarz: