Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 marca 2012

Scenariusz część 45

N- Fabian co to ma znaczyć? < wściekła >
F- No bo ja ten...
Jo- Powiedz jej, że idziesz ze mną < ze złością >
F- Ja wcale nie...
N- Wiecie co idźcie do tego kina sami. Ja się w to nie mieszam < idzie do pokoju >
Jo- To chodźmy < uśmiecha się >
F- Wiesz, ja nie...
Jo < przerywa mu > To co oglądamy? Myślałam o komedii romantycznej < idzie do drzwi >
F < idzie za nią >
W pokoju Amber i Niny...
N- Amber! On znowu zrobił to samo ! < wchodzi >
A- Co? Ale że kto? < zdezorientowana >
N- Fabian. Zaprosił Joy i mnie < siada na łóżku >
A- Aż brak mi słów < kiwa głową ze współczuciem >
N- Pfff... Mógł mi chociaż powiedzieć, ale nie, bo po co? Po co?
A- Uspokój się Nino. Zrób lekcje, czy coś< wzrusza ramionami >
N- Tak. Może masz rację < bierze książkę >
A- Chcesz coś do picia, albo jedzenia? Idę do kuchni.
N- Nie dzięki.
A< wychodzi>
Al- Hej Amber. Słuchaj wydaje mi się, że powinniśmy rozpocząć śledztwo < podbiega >
A- Jakie śledztwo?
Al- Kto otruł i te sprawy.
A- Aha, ale czekaj, że my? We dwóch?
Al- No tak. Chyba, że znasz jakiegoś ufoludka < z nadzieją>
A- Dobra. To od czego zaczynamy? < siada na sofie >
Al- Od przesłuchania mieszkańców < idzie na górę>
A- Nie musisz się tak spieszyć.
Al- A tak właściwie jest ktoś w domu? < przystaje na schodach >
A< wpada na niego i spada na dół >Ała! Mogłeś uprzedzić! < rozciera rękę >
Al- Sory. Musimy wymyślić coś innego < pomaga jej wstać >
A- No co ty nie powiesz< przewraca oczami >
W kinie...
F- Joy, słuchaj. Wydaje mi się, że musimy pogadać < szeptem >
Jo- Tak masz rację. Wiesz chciałam Ci powiedzieć od dawna, że mi się podobasz i ...
F- Ale ja...
Jo- Nie mów nic < całuje go >
A- A to szuja! < zza drzwi >
Al- Co się dzieje? < popycha ją >
A- Oni się całują, a on twierdzi, że woli Ninę. Trzeba przesłuchać później Joy, a teraz obserwujmy ich < siada w ostatnim rzędzie >
Al- Skoro chcesz < przysiada obok >
A- Już wiem! < krzyczy >
Wszyscy spoglądają ku niej, Amber zakrywa się popcornem.
Al- Co wiesz? < zaskoczony >
A- Chodźmy stąd < ciągnie go za rękę >
Al- No to słucham.
A- Wiem kto otruł Ninę < z triumfem >
Al- Kto?
A- To...

2 komentarze: