Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 marca 2012

Scenariusz 41

Kolejny scenariusz. Mam pytanie napisać specjalny scenariusz z okazji 50 części? Odpowiadajcie.
Pokój Niny i Amber
F- Wyjawisz nam w końcu ten genialny plan? < uśmiecha się >
N- Tak < tajemniczo >
A- No więc...
N- Kto z was zna się na muzyce?
Al- Ja potrafię doskonale śpiewać < wypina się >
N- Chodzi mi raczej o instrumenty muzyczne < rozgląda się >
P- Hm... Brak chętnych? < kiwa głową >
N- Niemożliwe. Ktoś musi umieć grać.
A- Chyba nikt, a dlaczego pytasz? < zaciekawiona >
N- Nieważne. Moja teoria upadła. Idę coś zjeść < wychodzi >
F< idzie za nią >
P&E
Al- Amber....
A- Co chcesz? < odwraca się >
Al- Ja wiem, że potrafisz grać na fortepianie.
A- No i? < spogląda na niego >
Al- Powinnaś powiedzieć o tym Ninie < podchodzi do niej >
A- To na pewno nie chodzi o mnie. Jeśli możesz to wyjdź < wyrzuca go>
Al< idzie do siebie >
Kuchnia...
N< szykuje kanapkę >
Se- Ostrzegałam Cię. Jutro zobaczysz co się wydarzy. Haha!
N- Czego ode mnie chcesz? < rozgląda się przerażona >
Se- Maski Anubisa.
N- Nie mam jej < wpada na Fabiana >
Se- Ale masz ją zdobyć< znika >
F- Co się stało ?
N- Senkhara. Ona tu była < przerażona >
F- Spokojnie < przytula ją >
N- Masz rację. Muszę wziąć się w garść i rozgryźć zagadkę< odsuwa się i idzie usiąść >
F < siada obok > Wiesz, że za kilka dni ma być ta dyskoteka?
N- Amber coś wspomniała.
F- Hmmm... Mam... ten... no... pytanie.... < zakłopotany>
N- Tak? < patrzy mu w oczy >
F- Ja chciałem Ci...
Jo- Cześć Wam < wchodzi >
F- Cześć.
N< przewraca oczami >
Jo- Co robicie? < siada obok >
F- Rozmawiamy < uśmiecha się niepewnie >
Jo- Aha. Mogę się przyłączyć?
N- Ja już pójdę < wychodzi >
Jo- Więc Fabian...

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny :) Już by prawie jej powiedział, a tu ... JOY!!! Oj, oj xD
    Scenariusz specjalny? O taaak ;) To lubię!

    OdpowiedzUsuń