Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 marca 2012

Scenariusz część 40+ informacje

Jak już pewnie większość wie wczoraj był ostatni odcinek sezonu 2. Ja już chcę 3! ! :D :D Fabina znowu razem, Mara w końcu powiedziała Jeromowi co do niego czuje i ogólnie wszystko świetnie. Moim zdaniem najlepsze odcinki z sezonu :D :D Nie przedłużam 40 scenariusz :D
Sen Niny
S- Nino musisz znaleźć kolejną osobę.
N- Ale kto to jest? Saro! Pomóż mi! Proszę!
S- Nino myśl sercem nie rozumem, sercem< znika > Ona musi wykonać je w tym tygodniu.
N- Ale kto?
S- Sercem Nino, sercem < znika całkowicie >
N< budzi się >
Na śniadaniu
N Słuchajcie! Śniła mi się Sara.
F- Co mówiła? < zaciekawiony >
N- O osobie, która ma wykonać kolejne zadanie i powiedziała coś w stylu, że musi to być w tym tygodniu < wzrusza ramionami >
A- Dlaczego?
Se< pojawia się > Macie dwa dni! Słyszysz Wybrana?
N- Co? < przerażona cofa się >
Se- To będzie wasz koniec. Klątwę czas rzucić, abyście wreszcie poznali co ja znaczę < znika>
A- Aha.. O czym ona mówiła?
N- Nie wiem, ale czuję, że coś się wydarzy < rozgląda się przerażona >
F- Ja też tak myślę< kiwa głową >
N- Ok. Nie zastanawiajmy się nad tym teraz. Trzeba iść do szkoły < wychodzi >
A- Może racja < idzie za nią >
F< wychodzi >
E- Patricio masz dzisiaj czas?
P- Raczej tak < uśmiecha się >
M- Na szukanie skarbów, rozmawianie z duchami czy na coś jeszcze innego < wchodzi >
E- Raczej na kolację.
J- Maro uspokój się< je bułkę >
M- Nie będziesz mi mówił co mam robić < wychodzi >
J- Co ją znowu ugryzło? < wychodzi >
P< wzrusza ramionami >
W szkole...
N- Wiem!
F- Co wiesz? < zaskoczony >
N- Kto ma wykonać zadanie < śmieje się >
F- Kto?
N- Dowiesz się w swoim czasie < uśmiecha się delikatnie >
F- No proszę Cię powiedz.
N- Nie. Dziś wieczór zebranie Sibuny < odchodzi >
F< idzie za nią >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz