Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 marca 2012

Scenariusz część 43

A- Czekaj Nino! < zatrzymuje się >
N- Co?
A- Dlaczego ty się w nic nie przeobrażasz? < podejrzliwie >
N- Nie mam pojęcia < wzrusza ramionami i rusza >
A- Może... To ty niechcący rzuciłaś klątwę ?
N- Nie. Ja nie wiem nawet jak to się stało < spogląda na Amber poważnie >
A- Tak tylko pytam. Chodźmy, bo spotkamy jeszcze jakiegoś psa < ciągnie Ninę >
N- Co? < zdziwiona >
A- O nie! Odzywa się moja natura kota! Niedługo wyrosną mi włosy na całym ciele!
N- Spokojnie. Wykonamy zadanie i wszystko wróci do normy< śmieje się >
A- Masz rację < rusza przodem>
N< przewraca oczami >
W szkole...
Al- Jak ja mam ciężkie życie < wzdycha >
J- O co ci chodzi? < zaskoczony >
Al- No na przykład o tę trąbę!
J- Ok. Uznam, że to normalne zachowanie słonia < śmieje się >
Al- To nie jest śmieszne < idzie do klasy >

F- Nino, Nino!
N- Tak < odwraca się >
F- Słuchaj, wiem jaką melodię trzeba zagrać < cieszy się >
N- Uspokój się < śmieje się >
F- Otóż Egipską Piosenkę.
N- A tytuł?
F- Egipska Piosenka! Mam nuty, ale dla mnie to czarna magia, a gram na gitarze!
N- Dla mnie tym bardziej. Miejmy nadzieję, że ta osoba się ujawni. Chodźmy do klasy, Amber? Amber! Gdzie ona jest?
F- Nie wiem, chodźmy < idą >
W klasie...
A- Nino nie zadawaj się z nim < spod ławki >
N- Co? Z kim? < zaskoczona >
A- To pies < przerażona szeptem >
N- A ty jesteś kotem. To wiele wyjaśnia. Wyłaź < śmieje się i siada >
Pora lunchu...
P- Jestem megagłodna < wyciąga kawałek szynki >
E- Ty będziesz to jeść ? < z obrzydzeniem >
P- Czy ja się czepiałam, jak przez większość lekcji strzelałeś pajęczyną? < je>
E- Dobra, nieważne < kiwa głową >
M- Czemu wyglądacie, jak... jak... < nie wie co powiedzieć >
E- Jak głupki? < podsuwa >
M- Mniej więcej.
P- To Dzień Zwierząt < je dalej >
M- Czy ty jesz szynkę ?< ze strachem >
P- Tak, chcesz spróbować ? < przełyka kęs >
M- Nie dzięki < odchodzi >

N- Mam tylko nadzieję, że nie zdążycie zamienić się do końca < wzdycha >
F- Ja też. Nie mógłbym być psem! < węszy >
N< śmieje się >
F- Czuję kota, gdzieś tu musi być.
A- Cześć ludzie lub nie < wchodzi >
F- Wiedziałem < biegnie do Amber >
A- Aaaaa!! < wskakuje na szafę > Miau! Miau!
N- Uspokójcie się, ludzie patrzą < odciąga Fabiana >
A- Trzymaj go z daleka < schodzi >
F < łypie groźnie >
N- Trzeba się tego jak najszybciej pozbyć < zrezygnowana >

1 komentarz:

  1. Scenariusz pojawi się jutro :D
    Przepraszam, że mnie nie było, ale w poniedziałek zawody, we wtorek nauka na konkurs, w środę konkurs, w czwartek drugi konkurs, a dzisiaj w domu byłam może z godzinę +teraz, więc już jestem wykończona ;( Jutro z rana postaram się dać scenariusz :P

    OdpowiedzUsuń