Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Scenariusz część 49

M< idzie do piwnicy, Senkhara otwiera przejście, Mara przechodzi przez belkę, idzie do ściany z tajemniczymi kablami >
Se- Użyj swojego mózgu i uruchom te urządzenie < szeptem >
M- Ok. Wydaje mi się,że trzeba tutaj podłączyć coś do... < podłącza kable >
Se< przygląda się >
U Niny i Amber...
N- Widziałaś może Patricię ?
A- Nie, ale wydaje mi się, że szła na randkę z Eddiem < czesze włosy >
N- Czy przed Tobą jest w stanie się coś ukryć? < ze śmiechem >
A- Nie, a wiesz, że już za tydzień zabawa < cieszy się >
N- Tak. Na pewno będzie cudownie < ze smutkiem >
A- Co jest? A no tak. Joy < kiwa głową >
N- Wiesz może i jestem zazdrosna, ale i tak czuję, że ona coś knuje.
A- Przesadzasz, jak myślisz wystarczy już? < wskazuje na włosy >
Jadalnia....
E< wchodzi > Ej Jerome nie widziałeś Patrici?
J- Czy wyglądam jakbym był jej niańką ?
E- Nie, ale nie mogę jej nigdzie znaleźć, a byliśmy umówieni.
J- Może zwiała? Ehm... Zapytaj się Joy. Pewnie coś wie.
E- Ok, to idę < idzie do pokoju Joy, puka >
Jo- Proszę.
E- Słuchaj nie wiesz może gdzie jest Patricia ? < zaniepokojony >
Jo- Mówiła,że idzie spotkać się z Tobą.
E- Nie dotarła na miejsce.
Jo- Coś się musiało stać. Powiadommy Victora < idzie do Victora >
Ve < otwiera drzwi > Coś się stało?
Jo- Nie wiesz może gdzie jest Patricia?
Ve- Jakiś wujek dzwonił i mówił, że zabiera ją do siebie na weekend. Zapytajcie się Victora< chowa się z przebiegłym uśmiechem >
V- Wejść. Czego chcecie ?
Jo- Co się stało z Patricią?
V- Wujek ją zabrał. Wyjdźcie < wygania ich >
E- To z lekka dziwne.
Jo- Nawet bardziej niż dziwne. Dobra chodź. Pogadamy < ciągnie go do salonu >
Stara fabryka...
P- Gdzie ja jestem? Wypuść mnie < szarpie się >
R- Bądź spokojna, a nic Ci się nie stanie < śmieje się >
P- Zaraz zaczną mnie szukać. Zresztą tak jak ostatnio.
R- Tym razem będzie inaczej. Posiedzisz sobie tutaj troszeczkę. Zjedz to < wychodzi >
P< rozgląda się smutno...>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz