Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 grudnia 2011

Scenariusz część 4

-F- Trzeba poszukać wyjścia.
- N- Szkoda, że tu nie ma światła.
- F- Niestety.
- N- Co z nami będzie?
- F- Nie wiem, ale to robota Amneris.
- N- Z tym się zgodzę. Myślisz, że uda nam się wydostać?
- F- Jasne.
- N- Fabian, przepraszam, że Cię w to wciągnęłam.
- F- Ja sam zdecydowałem
- N- Słyszysz?
- F- Co to jest?
- N- To woda < pokój zaczyna napełniać się wodą. Nina i Fabian wchodzą na biurko>
- F- Co teraz?
- N- Nie wiem. Saro ratuj!
- Głos Sary- Szukaj drzwi Nino, drzwi.
- N- Ale gdzie?
- GS- Za szafą.
- N- Już. Dziękuję. Fabian odsuń szafę.
- F- Ok. < szafa przewraca się. Ukazują się drzwi, ale wody ciągle przybywa>
- N- Spróbuj je otworzyć.
- F- Nie da się! Nino spróbuj wisiorem
- N- Już idę.
- F- Udało się. Chodźmy< chwyta Ninę za rękę i wyciąga z pokoju. Po czym szybko zamyka drzwi>
- N- Udało nam się, udało!
- F- Idziemy dalej?
- N- Tak. Tylko którędy?
- F- O tym nie pomyślałem. Tu nie ma wyjścia.
- N- Patrz drabina. Trzeba spróbować< po chwili są na końcu tunelu> Tu jest coś, co zamyka ten szyb.
- F- Spróbuj to podważyć.
- N- Nie mam siły.
- F- Daj ja to zrobię.
- N- Szybko, bo woda wzbiera!
- F- Jest! Udało się! Wychodź!
- N- Gdzie my jesteśmy?
- F- Nie wiem.
- V- Co wy tu robicie?
- N- To jest chyba piwnica.
- V- Wytłumaczcie mi to natychmiast!
- N&F- Eee...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz